نکاتی برای بهبود صنعت حمل و نقل

برای تبدیل شدن به یک شرکت حمل و نقل مشهور ، باید روی نکاتی تمرکز کنید که مشتریان را به خود جلب می کند. بیشتر مشتری ها به دنبال یک شرکت حمل و نقل هستند که نرخ حمل و نقل کم ، تحویل به موقع ، خدمات درب به درب و غیره را ارائه می دهد.

نکاتی برای بهبود صنعت حمل و نقل

نیاز به حمل و نقل در هر زمینه ای وجود دارد مردم برای حمل وسایل خود یا ارسال بسته ها به دوستان  و مشتریان خود ، نیاز به تماس با باربری ها و سایر شرکتهای حمل و نقل  را دارند.
برای تبدیل شدن به یک شرکت حمل و نقل مشهور ، باید روی نکاتی تمرکز کنید که مشتریان را به خود جلب می کند. بیشتر مشتری ها به دنبال یک شرکت حمل و نقل هستند که نرخ حمل و نقل کم ، تحویل به موقع ، خدمات درب به درب و غیره را ارائه می دهد.

 

نکاتی برای بهبود تجارت حمل و نقل

 

روی عناصر ضروری برای فرآیندهای حمل و نقل مقرون به صرفه متمرکز شوید
تعداد کمی از عناصر لازم وجود دارد که هر شرکت حمل و نقل برای حمل و نقل کارآمد باید از آن استفاده کند. برخی از عناصری که در هزینه تاثیر گذار هستند عبارتند از:
- ترجیح و سرعت تحویل
- حجم سفارشات
- اندازه و وزن دقیق بسته
- مقصد سفارش

 

فرایند حمل و نقل شرکت خود را ساده کنید
یک فرایند حمل و نقل غیرقابل اعتماد باعث می شود تا شرکت بتواند پول ، زمان و اعتبار خود را در بین مشتریان از دست دهد. از این رو ، شرکت شما باید یک فرایند حمل و نقل به خوبی طراحی شده را داشته باشد.
-    اطمینان حاصل کنید که وسایل موجود در انبار شما به ترتیب ارسال می باشد
-    لیست های به روز شده از پردازش حمل و نقل فعلی را دنبال کنید تا بتوانید را پیگیری کنید
-    سیستمی را در اختیار داشته باشید تا بتوانید جزئیات سفارش را در هر زمان در اختیار داشته باشید
-    یک لیست چک برای کارمندان ایجاد کنید تا بتوانند به راحتی به آن مراجعه کنند تا از بروز خطاها جلوگیری کنند
-    راه های مختلفی را داشته باشید تا یک بسته سریع به مقصد برسد

 

ارتباط مؤثر با انبار
در مشاغل حمل و نقل ، مهمترین نکته ایجاد ارتباط خوب با افراد موجود در انبار شماست. کمبود ارتباط منجر به تاخیر در سفارشات حمل و نقل می شود که مطلوب هیچ کس نیست. بدین ترتیب اطمینان حاصل کنید که تیم حمل و نقل شما  در جهت انجام سفارشات حمل و نقل در جهت درست پیش می روید.

 

راه حل های دیجیتال را در مشاغل خود گنجانید
کار به طور کامل بر روی اسناد و مدارک کارایی نخواهد داشت. این شانس از دست رفتن داده های ضروری شما را افزایش می دهد. بنابراین ، ابزارهای دیجیتال را در تجارت حمل و نقل خود بگنجانید. با پیشرفت فن آوری ، می توانید تعداد بیشماری ابزار آنلاین را در صرفه جویی در تلاش و زمان خود ، به عنوان مثال داشته باشید:
ماژول پرسش و پاسخ آنلاین برای برخورد با مشتریان بصورت آنلاین
سیستم هوشمند بار که کلیه مدارک مورد نیاز را بصورت آنلاین فراهم می کند
ردیابی کانتینر که به مشتریان شما کمک می کند تا بسته خود را ردیابی کنند
برنامه ریزی  مسیر با نمایش خودکار نقشه
محاسبه قیمت قبل از ارسال سفارش

 

با توجه به سفارشات خود ، مشتریان را آگاه نگه دارید
تجارت حمل و نقل عمدتاً به عامل زمان وابسته است. همه مایل به انتخاب شرکت حمل و نقلی هستند که هیچ وقت سفارشات بسته های خود را به تاخیر نمی اندازند. بنابراین تمام جزئیات حمل و نقل لازم را از قبل در اختیار آنها قرار دهید. مشتریان شما باید تا زمان رسیدن سفارش به منزل از وضعیت سفارش خود مطلع گردند
با ارائه یک مرکز ردیابی سفارش مناسب به همراه تاریخ تحویل تخمین زده شده ،در  وقت صرفه جویی کنید.

 

حمل و نقل مقرون به صرفه را به مشتریان ارائه دهید
قبل از قرار دادن سفارشات حمل و نقل ، مشتریان به دنبال شرکت های حمل و نقل با کمترین قیمت و بهترین خدمات تحویل می گردند. بنابراین برای بهبود دید کسب و کار خود ، نرخ حمل و نقل کم را به مشتریان ارائه دهید. سعی کنید هزینه های اضافی را کاهش داده و خدمات پیک را با هزینه تحویل کم انتخاب کنید.

 

بهترین سرویس پیک را پیدا کرده و انتخاب کنید
انتخاب خدمات پیک مناسب ، نقش بسزایی در بهبود موقعیت شرکت حمل و نقل شما دارد.  شرکت پیکی مناسب است که حمل و نقل خودکار درب به درب را به مشتریان ارائه دهد. از این رو بسته به مکان ارائه خدمات ، لیستی از بهترین خدمات پیک موجود را در نظر بگیرید و کرایه های تحویل آنها را در هر کیلوگرم در نظر داشته باشید.
هنگام انتخاب شرکت پیک برای تجارت حمل و نقل خود باید نکات زیر را در نظر بگیرید:
زمان سرویس پیک
نوع خدمات پیک
سیاست های خدمات پیک
قابلیت اطمینان سرویس پیک
هزینه خدمات پیک

 

بسته بندی مناسب را انتخاب کنید
پرهزینه ترین فرایند در تجارت حمل و نقل شما بسته بندی است. بسته بندی سفارشات باید به صورت کارآمد انجام شود. با انتخاب اندازه دقیق بسته برای بسته بندی ، بسته به هزینه مورد نیاز خود ، هزینه های بسته بندی خود را ذخیره کنید. بسته بندی های جذاب را برای تحویل ها تهیه کنید. این امر نه تنها باعث می شود مشتری احساس خوبی داشته باشد بلکه از آنها الهام می گیرد که مجدداً سفارشات خود را از طریق شرکت شما انجام دهند.

صحبت پایانی
امیدوارم مقاله فوق ایده های کافی برای بهبود روند کار در تجارت خود داشته باشد. فرایند حمل و نقل شما ساده تر و شفاف تر است ، افراد بیشتری آن را برای تحویل ترجیح می دهند. از این رو ، سعی کنید با توجه به نکات گفته شده در بالا ، محموله خود را برنامه ریزی کنید.