10 راهکار برای حفظ سلامتی رانندگان

ما هر ساله هزاران راننده را از دست دادن در آزمون های پزشکی مجدد خود از دست می دهیم. بسیاری از این نارسایی ها به دلیل فشار خون بالا ، سطح گلوکز و BMI بالا است. وزن در این موارد عامل مهمی دارد. ما باید از رانندگان خود با ابزارهای لازم برای زندگی و کار سالم در جاده حمایت کنیم 

10 راهکار برای حفظ سلامتی رانندگان

رانندگان کامیون باید بتوانند ایمن رانندگی کنند. به خاطر آنها ، و به خاطر همه رانندگان دیگر در جاده. بنابراین سلامتی و سلامتی راننده کامیون یک موضوع مهم در صنعت است.
برای بسیاری از رانندگان ،کارآسانی نیست. استرس بسیاری از رانندگان در حال حاضر می تواند با استرس اضافی یک مشکل پزشکی که تازه پیدا شده همراه شود.. فاکتور مهم در کم تحرکی شغل است و تصحیح این مسائل پزشکی ممکن است به همین سادگی نباشد. اگر می خواهید سلامتی و سلامتی راننده کامیون خود را بهبود ببخشید ، در اینجا 10 نکته از یک متخصص برای شروع آورده شده است.
ما هر ساله هزاران راننده را از دست دادن در آزمون های پزشکی مجدد خود از دست می دهیم. بسیاری از این نارسایی ها به دلیل فشار خون بالا ، سطح گلوکز و BMI بالا است. وزن در این موارد عامل مهمی دارد. ما باید از رانندگان خود با ابزارهای لازم برای زندگی و کار سالم در جاده حمایت کنیم 
در صحبت با یک متخصص ، او این نکات عالی را برای کمک به رانندگان برای تحقق و حفظ تناسب طولانی مدت ارائه داده است.

 

نکته 1: برنامه ریزی هدف
بنشینید و بنویسید که دقیقاً می خواهید به چه چیزی برسید. این هدف می تواند از کاهش وزن ، ایجاد قدرت و استقامت یا حتی تسکین افسردگی باشد.

نکته 2: با خود صادق باشید و اهداف خود را واقع بینانه جلوه دهید
همه جور دیگری ساخته شده اند. هرگز خود را با شخص دیگری مقایسه نکنید. از نظر ژنتیکی غیرممکن است.

نکته 3: اکنون که هدف خود را دنبال کردید ، مراحلی را که می خواهید برای رسیدن به آنجا بردارید ، یادداشت کنید
رسیدن به آن سطح بالاتر بدون برداشتن یک قدم در یک زمان غیرممکن است. هیچ وقت مانند زمان حال برای تعیین هدف جدید نیست! اهداف می توانند به اندازه نیاز شما بزرگ یا کوچک باشند. اما مطمئن باشید که قابل دستیابی هستند. برای هر هدفی که تعیین می کنید ، آن را به قطعات کوچک تقسیم کنید. اگر هدف شما این است که مقداری وزن کم کنید ، یک برنامه خوب ممکن است با قطع روزانه یک نوشابه شروع شود. سپس برای انجام این کار هر روز تلاش کنید. در نهایت ، این به یک عادت سالم تبدیل می شود.

نکته 4: آب ، شما باید سیستم خود را بیرون بریزید
نوشیدن آب کافی و خوردن غذاهای سالم بسیار مهم است! اگر کمبود آب بدن دارید ، تقریباً بر همه جنبه های بدن تأثیر می گذارد. شما تمرکز نمی کنید ، پوست شما علائم استرس را نشان می دهد ، و حتی ممکن است احساس خستگی مفرط کنید.

نکته 5: پروتئین ، اولین چیز در AM
در مورد داشتن یک رژیم غذایی سالم نیز همین مورد وجود دارد. شروع روز با پروتئین می تواند به شما کمک کند تا مدت بیشتری احساس سیری کنید و میل به خوردن میان وعده های ناسالم را دور نگه دارید. این نکات برای هر کامیونداری که به دنبال شروع برخی از عادات سالم در جاده است خوب است.

نکته 6: آماده باشید
پروتئین خود را برای صبح روز بعد و میان وعده های روز خود را آماده کنید.

نکته 7: تمرین خود را به آرامی شروع کنید. دو تا سه بار در هفته عالی است
تمرین شما باید شامل تمرینات قدرتی و ورزش های قلبی عروقی باشد.

نکته 8: از قبل فکر کنید ، برای تمرین بعدی خود برنامه ریزی کنید
وارد شدن به یک تمرین روزمره توصیه خوبی برای هرگونه برنامه سلامتی و سلامتی راننده کامیون است. واقع بین باشید و هنگام شروع برنامه داشته باشید. پیاده روی کوتاه چند بار در روز ، یا حتی برخی از تمرینات سریع اینجا و آنجا ، ممکن است بهتر از برنامه ریزی برای گذراندن هر روز 2 ساعت در ورزش باشد. پیشرفت به اندازه جزئی در اینجا بهترین برنامه برای موفقیت بلند مدت است.

نکته 9: با انگیزه ماندن
رمز موفقیت درازمدت در سلامت بودن ، بدانید که چگونه بارها و بارها به خود انگیزه دهید. اگر همان کار را انجام دهید ، همان خواهید ماند.

نکته 10: آخرین و مهمترین نکته ، در صورت افتادن از برنامه هرگز خود را کتک نزنید
دو روز پشت سر هم از پایین رفتن از جاده ناسالم خودداری کنید ، این امر به یک عادت تبدیل می شود. هیچکس بی عیب نیست. بعضی اوقات زندگی مانع از هرگونه برنامه ریزی خوب می شود. وقتی چیز جدیدی را امتحان می کنید ، همیشه این احتمال وجود دارد که روزهای خوب و بدی داشته باشید. نکته مهم در رابطه با این موضوع این است که بدانید هر روز فرصتی جدید برای خوشبختی و موفقیت است. اگر انگیزه شما کاهش یافت ، برنامه ای داشته باشید تا خود را به مسیر درست برگردانید. و در هر تلو تلو خوردن ، بدانید که می توانید خود را غبارروبی کرده و به جاده سالم تری برسید!