لجستیک خرده فروشی و تجارت الکترونیکی

با پیشرفت تجارت الکترونیکی ، رابطه و تعامل بین خرده فروشان و مشتریان بطور قابل توجهی تغییر کرده است و نیاز به رویکرد جدیدی در زمینه تدارکات خرده فروشی تجارت الکترونیک دارد. خرده فروشان به عنوان مراکز توزیع و فروشگاه های آنلاین عمل می کنند و برای محموله های کوچک از خدمات بسته و پست استفاده می کنند. خرده فروشان آنلاین بر خلاف فروشگاه های سنتی که مشتریان از آنها برای خرید به محل خرده فروش مراجعه می کنند ، مسئولیت حمل و نقل را بر عهده میگیرند

لجستیک خرده فروشی و تجارت الکترونیکی

لجستیک خرده فروشی و تجارت الکترونیکی
زنجیره های عرضه خرده فروشی سنتی از نظر حمل و نقل ، خرید ، مکان ها و ...  با فروشگاه های  الکترونیکی متفاوت است. خرده فروشان سنتی مکانهای جذاب و پرتردد را برای تبلیغ کالاها انتخاب می کنند و برای اقلام بزرگ تحویل محلی می دهند. مکان خرده فروشی در روش سنتی مهم است ودلیل اینکه که چرا مشاغل حاضرند هزینه هایی مانند اجاره ، خدمات ، حقوق و غیره را بپردازند. هزینه هایی که خرده فروشان سنتی برای تأمین موقعیت مکانی انجام می دهند در قیمت کالا گنجانده شده است.
اما با پیشرفت تجارت الکترونیکی ، رابطه و تعامل بین خرده فروشان و مشتریان بطور قابل توجهی تغییر کرده است و نیاز به رویکرد جدیدی در زمینه تدارکات خرده فروشی تجارت الکترونیک دارد. خرده فروشان به عنوان مراکز توزیع و فروشگاه های آنلاین عمل می کنند و برای محموله های کوچک از خدمات بسته و پست استفاده می کنند. خرده فروشان آنلاین بر خلاف فروشگاه های سنتی که مشتریان از آنها برای خرید به محل خرده فروش مراجعه می کنند ، مسئولیت حمل و نقل را بر عهده میگیرند

 

چگونه تدارکات خرده فروشی تجارت الکترونیک متفاوت است
بر خلاف زنجیره های تأمین خرده فروشی سنتی ، تدارکات خرده فروشی تجارت الکترونیک شامل کنترل و برنامه ریزی فرآیندهایی است که پردازش سفارشات را امکان پذیر می کند. ارائه دهندگان تدارکات تجارت الکترونیکی سفارشات را تسهیل می کنند و اطمینان حاصل می کنند که در صورت بروز تحولات و شرایط غیرمنتظره ، از روش های مناسب پیروی می شود. خدمات لجستیک یکپارچه دارای راه حل های ذخیره و توزیع است که هزینه مدیریت و حمل و نقل را به حداقل می رساند ، به افزایش کارایی و خروجی تولید کمک می کند و سطح انبار مورد نیاز مشاغل و تامین کنندگان را کاهش می دهد.

 

راه حل های تدارکات خرده فروشی تجارت الکترونیک
گروه بیترو  در تمام مراحل حمل و نقل ، از ارجاع ، برچسب گذاری و بررسی کالاهای تحویل شده توسط تأمین کننده تا ذخیره سازی مطمئن ، تحویل از طریق حمل و نقل تخصصی و مدیریت بازده ، کمک می کنند. به مشتریان مجموعه ای از خدمات لجستیک خرده فروشی تجارت الکترونیک ارائه می شود و از موارد زیر بهره مند می شوند:

رویکرد چند بخشی(باربری،خودرو اختصاصی،اتوبارو...)
قابلیت جا به جایی و جابجایی انواع کالا
انعطاف پذیری
توانایی مدیریت پیک های فعالیت
زیرساخت های توسعه یافته
سفارشی سازی سفارشات
حمل و نقل یخچال برای جابجایی اقلام فاسدشدنی مانند میوه ها و سبزیجات در دسترس است. ما همچنین ذخیره سازی ایمن برای اقلام با ارزش را ارائه می دهیم و می توانیم محصولات را با استفاده یا تاریخ انقضا ، از جمله اقلام غذایی ، لوازم آرایشی و شوینده ها مدیریت کنیم. مشتریان همچنین از اتوماسیون سطح بالا و قابلیت هایی برای مدیریت حجم زیاد بهره می برند. راه حل های ترکیبی و حمل و نقل بین راهی نیز برای پذیرش سفارشاتی که نیاز به انعطاف پذیری خوب دارند تا بتوانند مهلت ها را رعایت کنند ، ارائه می شود.

در مقایسه با زنجیره های تأمین خرده فروشی سنتی ، لجستیک خرده فروشی تجارت الکترونیک شامل راه حل های اندازه گیری شده است ، از مدیریت انبار و حمل و نقل گرفته تا کنترل کیفیت ، بارگیری و تخلیه وسایل نقلیه ، آماده سازی سفارش و غیره از دریافت کالا و تهیه سفارشات تا با حمل و نقل اقلام با اندازه عجیب ، ما همیشه تلاش می کنیم با مراقبت از حمل و نقل ، موجودی و مدیریت سفارشات ، مشتریان را به بهترین شکل ممکن پشتیبانی کنیم. ما به زمان واکنش سریع و رویکرد چند متمرکز خود افتخار می کنیم که به مشتریان کمک می کند با استفاده از کمترین منابع به نتایج مطلوب برسند.

شرکتهایی که در فهرست راهنمای حمل و نقل ما ارائه می شوند ، خدمات مرتبط مانند کنترل کیفیت و برچسب گذاری مجدد و راه حل های سفارشی مانند ذخیره مجدد اقلام شخصی و تحویل به مکان دلخواه مشتری را ارائه می دهند. ما همچنین می توانیم به خرده فروشان آنلاین برای مدیریت سفارشات در دوره های اوج تقاضا مانند روزهای پایانی سال و نزدیک عید کمک کنیم.