قوانین

قوانین

الف-دو نوع سفارش در بیترو وجود دارد:
1-سرویس اختصاصی:
که به دوشکل امکان پذیر است:
*قیمت سیستمی : در این حالت حمل بار  در فاصله زمانی کمتر از نیم ساعت راننده به محل بار رسیده و بار شمارا بارگیری نموده و با قیمت تعیین شده در سیستم آن را به مقصد خواهد رساند
*راننده گان قیمت گذاری کنند: شما می توانید سفارش خود را در سامانه ثبت نمایید و رانندگان بیترو در زمان تعیین شده توسط شما
سفارش شما را قیمت گذاری می نمایند
2-سرویس اقتصادی:
که بار شما را به صورت روش شیرینگ به مقصد ارسال می کند و در هزینه های شما صرفه جویی خواهد نمود

ب-شرایط حمل:
1-برای بارهای اختصاصی ساعت حمل بارهای تو شهری از ساعت 7 الی 21 و بارهای برون شهری 7 الی 18 می باشد
2-برای بارهای اقتصادی ساعت حمل بار بین ساعت 7 الی 18 خواهد بود

ج-مسئولیت بار:
ضمن تاکید براین که این سامانه فقط نقش رابط بین صاحب بار ، راننده و باربری هاست  موارد ذیل اعلام میگردد:
1-مسئولیت مربوط به چیستی محتوای کالا از بابت قوانین جمهوری اسلامی ایران بر عهده ارسال کننده  و راننده یا باربری می باشد.
2-مسئولیت و پاسخگویی در قبال کالای حمل شده یا اسیب دیدگی برای بارهای توشهری یا بین شهری بدون بارنامه (خودرو سبک)با راننده است.
3-مسئولیت برای بارهای دارای بارنامه(خودرو سنگین) تابع قوانین باربری ها ست.
4-مسئولیت حمل خرده بار با باربری تعیین شده که کار حمل را انجام میدهد خواهد بود 
5-مسئولیت خرده بار از طریق پیک بین شهری با راننده خطی خواهد بود


د-کیف پول:
1-شما میتوانید حساب کیف پول خود را با پرداخت آنلاین تعبیه شده در برنامه شارژ بفرمایید و پرداخت های مورد نیاز سفارشات را از این طریق صورت پذیرد
2-در صورت بروز خطا در هنگام شارژ آنلاین کیف پول و کسر مبلغ از حساب خود می توانید با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما مشکل را مرتفع سازند

ه-نحوه پرداخت وجه:
1-در حال حاضر وجه سفارش خود را  برای سرویس اختصاصی می توانید از کیف پول و یا مستقیم به راننده پرداخت می نمایید و برای سرویس های اقتصادی مواردی را که دارنده اپ متقبل می گردد صرفا از کیف پول پرداخت خواهد شد
2-در طی تکمیل مراحل سفارش اختصاصی شما می توانید مشخص نمایید که وجه در را از کیف پول ویا به راننده پرداخت خواهد شد.

ی-نحوه استرداد وجه:
1-در صورت انصراف از انجام یک سفارش ،در صورتی که سفارش در مراحل اولیه(عدم مراجعه راننده) باشد وجه به صورت کامل به کیف پول شما برگشت داده خواهد شد در سایر مراحل بر حسب پیشرفت کار انجام شده بر روی سفارش شما مبلغ خدمات کسر و مابقی به کیف پول شما عودت داده خواهد شد.
2-شما می توانید با ارسال ایمیل به amin@bitroo.ir و یا تماس با شماره پشتیبانی ما درخواست استرداد مانده کیف پول  به کارت بانکی خود را بنمایید،شماره کارت ارسالی باید منطبق بر نام مشترک باشد و از پرداخت وجه به کارت اشخاص ثالث معذور می باشیم